SERWIS SPRZEDAŻY
Agencja FLARE nie wierzy w skróty, magiczne potrzeby ani tajne formuły. Zamiast tego polegamy na naszej ciężkiej pracy i ustrukturyzowanym procesie sprzedaży. Nasz proces sprzedaży dotyczący planowania, wykonywania, dokumentowania i sprawdzania stanowi podstawę naszego działania.
Ponieważ nasz proces sprzedaży oznacza, że będziemy ściśle ze sobą współpracować, uważamy, że dobre, niezawodne relacje z zespołem są niezbędne, aby wspólnie osiągnąć sukces.


SHOWROOM I PR
Salon Flare w Łodzi ma politykę otwartych drzwi dla kupujących od detalistów, stylistów, redaktorów, celebrytów i blogerów po właścicieli butików. Kolekcje są wykorzystywane do celów publikacji w czasopismach, mediach społecznościowych, blogach i telewizji.
Usługa Agencji FLARE obejmuje następujące usługi PR:
- Obsługa salonu wystawowego [wypożyczanie i zarządzanie kolekcjami]
- Raportowanie [dostarczanie publikacji i raportowanie]
- Informacje prasowe [kampanie marketingowe za pośrednictwem poczty elektronicznej]
- Dni prasy [dwa razy w roku kalendarzowym]
- Detaliści [ekspozycja dla wszystkich detalistów, którzy odwiedzają salon]
- Wpływowi [kontakt ze wszystkimi blogerami, celebrytami i stylistami]
WYDARZENIA POP-UP
Agencja FLARE jest w stanie zorganizować specjalne wydarzenia dla Twojej marki w naszym salonie, który znajduje się przy najbardziej znanej ulicy mody w Łodzi. Ale możemy również zorganizować takie wydarzenia w specjalnych lokalizacjach dostosowanych do twoich życzeń.
Podczas imprez pop up-owych zajmujemy się, np.:
- Zaproszeniem potencjalnych sprzedawców, influencerów, celebrytów i prasę.
- Organizacją wszystkich niezbędnych działań marketingowych w mediach społecznościowych i za pośrednictwem kampanii e-mail.
- Organizacją przyjęcia otwierającego, np. przedstawienie marki.
- Działaniami następującymi po wydarzeniu, czyli np. kampanią ze sprawozdaniem wydarzenia, obsługą kontaktów z klientami, kupcami.


MARKETING
W porozumieniu z Twoją marką określamy osoby wpływające, które będą prezentować Twoją markę w wysokiej jakości serwisach społecznościowych – postach w mediach, programach telewizyjnych, wydarzeniach lub w czasopismach.
Często współpracujemy bezpośrednio z 500 blogerami.
Razem z nimi tworzymy kreatywne kampanie długoterminowe i zarządzamy nimi, aby skutecznie rozpowszechniać historię marki i docierać do wielu ludzi.